دولت آیت الله رییسی احیاگر گفتمان دولت اسلامی 

فرماندار فیروزکوه در جمع نمازگزاران در مصلی نماز جمعه این شهرستان گفت : با تلاش های دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید ، خوشبختانه در این دولت. گفتمان دولت اسلامی احیا شد و با حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ، مسیر خود را با قدرت و توان بیشتر ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۴۶۱۸۸۲

به گزارش جام جم آنلاین تهران،فرماندار فیروزکوه در جمع نمازگزاران در مصلی نماز جمعه این شهرستان گفت : با تلاش های دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید ، خوشبختانه در این دولت. گفتمان دولت اسلامی احیا شد و با درحضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ، مسیر خود را با قدرت و توان بیشتر ادامه خواهد داد.

حیدری منش افزود:انتخاب مردم ما مبتنی بر بصیرت و بر اساس شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند خواهد بود

فرماندار فیروزکوه بااشاره به اینکه برای تحقق تمدن نوین اسلامی، مقام معظم رهبری افق نهایی را ترسیم کرده اند، اضافه کرد: برای این مهم معظم‌له گام‌هایی ترسیم کرده‌اند که برخی طی شده و برخی هم در مرحله طی شدن است.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی شکل گرفت تصریح کرد: اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و پس از آن جامعه اسلامی و سپس، تمدن نوین اسلامی شکل می‌گیرد.

حیدری منش با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در شناخت شاخص‌های دولت اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شاخص‌های مهم از جمله ۷ شاخص اصلی و کلیدی تشریح کردند که اگر بخواهیم از این مرحله از تحقق تمدن نوین اسلامی پشت سر بگذاریم باید به این شاخص‌ها توجه ویژه شود و به سمت تحقق آن‌ها حرکت کنیم.

وی راه برون رفت از مشکلات اساسی کشور را اجرایی شدن این شاخص‌ها دانست و بیان کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای برای اجرایی شدن این شاخص‌ها دارد که مهمترین و نخستین شاخص در تحقق دولت اسلامی، اعتقادی و اخلاقی به ویژه در مسئولان و کارگزاران نظام است.

فرماندار فیروزکوه، دست پاکی، به دور از تشریفات، دارای سلامت مالی و اخلاقی و نگاه مومن به آرمان‌های انقلاب اسلامی را از ویژگی دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: به لطف خدا عمده کارگزاران کشور از این جنس هستند، نهایت دقت نظر در انتخاب کارگزاران با لحاظ این شاخص‌های اعتقادی و مبنایی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان خدمت به خلق، گره‌گشایی، روحیه حل مشکلات مردم، را شاخص دوم دانست و اضافه کرد: اینکه شاهد هستیم رئیس جمهور شهید با نگاه جهادی شبانه‌روز پی حل مسائل مردم بود و از این استان به آن استان سفر می‌کرد به دلیل تحقق همین شاخص بود.

حیدری منش شاخص مهم سوم را عدالت نام برد و خاطرنشان کرد: در کشور شکاف‌های طبقاتی، نارسایی در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی وجود دارد، اما اساس کارکرد نظام جمهوری اسلامی ایران و هدف‌گذاری دولت در راستای تحقق عدالت است، خیلی از برنامه‌ها از جمله افزایش رقم پرداختی یارانه‌ها، توجه به مناطق محروم، شفافیت‌ها، توزیع عادلانه ثروت در راستای تحقق همین نظام عادلانه و تحقق عدالت به‌عنوان سرلوحه کار دولت قرار گرفته است.

وی شاخص مهم چهارم در تحقق دولت اسلامی را موضوع سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد دانست و تصریح کرد: این دولت عزم خودش را در مبارزه با فساد جزم کرده است و شخص اول اجرایی کشور به دلیل تسلط به این مهم و سابقه درخشان کاری در مبارزه با فساد در قوه قضاییه و سایر مسئولیت‌ها مجموع دولت برای این مهم بسیج کرده‌ بود.

حیدری منش با بیان اینکه دولت پا روی بسیاری از گلوگاه‌های فساد گذاشته شده تا بسته شود گفت: شفافیتی که در این راستا در دولت ایجاد شده کم سابقه است، بسیاری از اطلاعات، آمار‌ها که قبلاً محرمانه بود، امروز در منظر مردم قرار دارد، فهرست کارکرد خیلی از بانک‌ها، صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی، سود و زیان‌ها، دسترسی‌ها، اطلاعاتی که در برطرف شدن فساد کمک می‌کند از کار‌های مهم دولت سیزدهم است.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه شاخص پنجم تحقق دولت اسلامی قانون‌گرایی و تعهد به قوانین است، گفت: هر چه مجلس تصویب می‌کند برای خودمان مبنا می‌گذاریم و عمل به قوانین ولو ناقص برای دولت‌مردان فرض است.

وی شاخص حکمت و خردورزی در کار‌ها را از شاخص بعدی تحقق دولت اسلامی ذکر کرد و افزود: تکیه به ظرفیت درون‌زا کشور شاخص بعدی است، در کشور همه ابزار‌های لازم، سرمایه‌های خدادادی، موقعیت ژئوپولیتیکی ترانزیت، چهار فصل بود کشور دسترسی به آب‌های آزاد، ظرفیت بزرگ معادن، و نیروی انسانی توانمند برای پیشرفت و توسعه فراهم است.

حیدری منش گفت : مردم ما باید کسی را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که شاخص های دولت اسلامی را داشته باشد و از تجمل گرایی بپرهیزد و در بین محرومین حضور یابد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات فیروزکوه تاکید کرد : تمام امکانات، زیر ساخت ها و تجهیزات برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان فراهم شده و برای جمع آوری آرای مردم در ۸ تیر ماه ۵۴ شعب اخذ رأی پیش بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها